poniedziałek, 24 grudnia 2012

Prolog

Życie. Dla jednych to wyśniona bajka, raj na ziemi. Dla mnie to po prostu życie. W moim nie ma wspaniałych prezentów, drogich aut czy chociażby miłości, którą niektórzy są darzeni przez rodziców. Czemu? Bo sama z tego zrezygnowałam. Nie chciałam ich miłości, ich opieki, ich pieniędzy. Myślałam, że poradzę sobie sama. Ale myliłam się. Byłam wtedy piętnastoletnim gówniarzem i nikt nie potrafił mnie powstrzymać. Uciekłam z rodzinnego miasta, którym jest Londyn i wyjechałam do Chicago. Później dowiedziałam się, że moja przyjaciółka nie żyje i załamałam się, przez co wpadłam w sidła narkotyków i alkoholu. Przez ponad rok siedziałam w poprawczaku za to, że ćpałam i handlowałam narkotykami. Rodzice się mnie wyrzekli. Nie odpowiadali na telefony ze strony policji, ani na ich listy. Byłam i jestem dla nich nikim. Nie mam za co żyć. Zazwyczaj sypiam w starej, opuszczonej kamienicy, a utrzymuję się tylko z pracy w podupadającym barze kanapkowym, który i tak za jakiś czas zbankrutuje do reszty. Jednak moje nastawienie się nie zmieniło. Dalej jestem wulgarna, piję choć nie mam za co i ćpam. Mam masę długów, których i tak pewnie nigdy nie spłacę. Ale to i tak nikogo nie obchodzi.

Swag_Girl pisze: Czołem zgredki! Dodaję prolog w Wigilię.. ;) Tak jakoś wyszło. Ale na wstęp życzę Wam wesołych świąt i udanego sylwestra. 
*1 rozdział pojawi się w przerwie między świętami, a sylwestrem.

10 komentarzy:

  1. Hej,super!Świetny masz pomysł:) Czekam co dalej się stanie;)
    Zajrzałbyś do mnie,pliss?

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuperr!!!!!!!!
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, przyszłaś do mnie ze SPAMEM, wpadłam i doszłam do wniosku, że historia może być nawet ciekawa. Dziewczyna nie ma zupełnie nic, a jeszcze główna rola przysłużyła się Zaynowi to tym bardziej jestem za czytaniem opowiadania:) Prolog fajny, więc teraz tylko czekam na pierwszy rozdział:)
    I również wszystkiego naj i udanego sylwka:**
    Informuj mnie proszę u mnie;)
    http://someone-between-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog jest świetny. Na pewno twoje opowiadanie będzie świetne i czekam na 1 rozdział.
    Zapraszam do mnie bo też dopiero zaczynam : http://makedreamscometrueaslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog baaardzo obiecujący!
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału! ♥
    Dodawaj szybciutko, kochana!
    WENY! ♥
    Całuję,
    Natalia.
    (marrymeharrystyles.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej, zgadzam się z poprzedniczkami: obiecująco się zaczyna. Nie mogę doczekać się, aż w jej życiu pojawi sie 1d ; ) jeśli masz czas to zapraszam na http://could-freeze-this-moment-in-a-frame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej super prolog !!
    Czekam na pierwszy !! :)
    Zaraz dodaje się do obserwatorów i będę starała się zawsze komentować ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na trzeci !!
      http://nightmare-becomes-a-beautiful-dream.blogspot.com/

      Usuń
  8. [spam]
    "Rivendale Hospital to placówka dla młodzieży między szesnastym, a dwudziestym pierwszym rokiem życia, która zmaga się z wieloma problemami. Anoreksja, schizofrenia, depresja czy próba samobójcza to jedne z wielu przeszkód jakie stają im na drodze. Czy ktoś będzie w stanie pomóc tym zagubionym nastolatkom? A może zdecydują się na inne środki pomocy? Jak w nowym miejscu poradzi sobie siedemnastoletnia Elle? I czy przez to wszystko pomoże jej przejść stała mieszkanka szpitala - Fleur? Oczywiście jak w każdej historii pojawi się wątek miłosny, który zapewne jeszcze bardziej namiesza w życiu bohaterów. " zapraszamy na naszego nowego bloga ---> http://sick-mad-sad.blogspot.com/ ~ Elle and Fleur ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się , czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń